Dodaj link (lub foto, wideo)

Tagi: wojciech cejrowski szymon hołownia religia tv bóg wielkim mieście

Bóg w Wielkim Mieście - Cejrowski u Hołowni

Podoba Ci się?
Głosuj:
15 296
Link dodał:
koffee koffee Nd [07.03.2010, 11:56]

Wideo: http://www.youtube.com/watch?v=asHYEcqSY5g

Wideo: http://www.youtube.com/watch?v=Z8xEmr1UNw0

Wideo: http://www.youtube.com/watch?v=XtNV54d3nP0

Wojciech Cejrowski w programie Szymona Hołowni Bóg w Wielkim Mieście.

Głosowali na +

  • dodawacz
  • andberd
  • Brykiet
  • feliks.morawski
  • 292
Dodaj do: Ulubione » Pinger » Blip »

Komentarze

(178)
Pozostało 500 znaków.
Strona 5 z 6 « Poprz.123456Nast. »

napisał/-a:

ale oczywiście że Cejrowski ma rację. W Polsce 95% osób to Chrześcijaninie, ale przejawów chrześcijaństwa to może 5%. Dumnie wszyscy głoszą jakimi to nie są właśnie chrześcijanami a bibli w życiu nie czytali. Kościół ostatnio zaakceptował teorię ewolucji Darwina, wcześniej wiele osób z Kościoła nie akceptowało jej i teraz co? Przecież jeżeli jej nie akceptują a Kościół już tak, no to nie głoszą tego co Kościół i pojawia się sprzeczność. A my Polacy uwielbiamy chrześcijaństwo stosować wybiórczo

Brawo za zorientowanie, otóż owszem teoria ewolucji została CZĘŚCIOWO uznana, przyjmuje się że w pewnym momęcie ewolucji gdy człowiek był wystarczająco wykształcony i posiadał rozum, Bóg obdarzył go duszą

gość gość Pn [08.03.2010, 20:29]

napisał/-a:

lepiej byc chorym na homofobie niz pedalstwo!

pedalstwo to choroba więc nie może istnieć coś takiego jak homofobia, to tak jakby była grypofobia albo kaszlofobia, pedzie sobie to wymyśliły żeby usprawiedliwić sobie społeczną niezgodę na grzech sodomski

gość gość Pn [08.03.2010, 20:31]

Podziwiam Cejrowskiego za bezkompromisowość w wyrażaniu poglądów. Uważam że musi być zawsze ktoś kto wyznacza granice skrajnych poglądów. Tak jak Senyszyn wyznacza granice wyuzdania musi być przeciwwaga w postaci Cejrowskiego. I w zasadzie jest on ostoją pewnego sposobu myślenia które może się podobać lub nie. Cieszę się że żyję w kraju w którym mogę wyrażać swoje poglądy bez obaw cdn.

gość gość Pn [08.03.2010, 20:37]

cd. Niestety katechizm kościoła katolickiego mimo prostoty przekazu i wyrazistości przesłania nie jest odpowiedzią na złożoność problemów dzisiejszego świata. Ale cieszy mnie że są ludzie tacy jak Cejrowski którzy oświetlają jedną z odpowiedzi na te problemy. Pozdrawiam!

gość gość Pn [08.03.2010, 20:38]

Stara się być konsekwentny, to mu trzeba przyznać. Pytanie tylko jak z pozytywnymi uczynkami w jego życiu.

Paul86 Paul86 Pn [08.03.2010, 21:08]

Czy Wy wiecie, że Kościół nie nawołuje do nienawiści do gejów?

Daniel Daniel Pn [08.03.2010, 21:11]

Aby oceniać Pana Cejrowskiego należałoby go poznać wraz z jego poglądem na świat od początku jego działalności publicystycznej. On po prostu jest sobą. Zachęcam do przeczytania książki, z której poznamy jego światopogląd i realne spojrzenie na rzeczywistość. Oczywiście dzieci neo zawsze zobaczą w nim ,,żyda' lub znajdą coś aby skrytykować wybitną osobę. Dla mnie Pan Cejrowski jest patriotą zasługującym na szacunek. Jego osiągnięcia są dla wielu Polaków chlubą. Pozdrawiam Zapraszam do komentarzy

mgla mgla Pn [08.03.2010, 21:16]

OK tolerancja i rozumienie swoja droga ale wieszkosc ludzi tak jak np. ja nie chce zmieniac standardow i nie chce zeby malzenstwa homoseksualne byly traktowane tak jak heteroseksualne. Inna sprawa jest tepic takich ludzi czego nie popieram osobiscie a inna sprawa nie przyzwalac im na dalsza 'ekspansje' w nasze osobiste racje, przemyslenia i co najwazniejsze nasze wartosci moralne. Zastanawia mnie tylko co by p.Cejrowski zrobil gdyby zmienili sie pogladay kosciola (tak w rzeczywistosci wiele raz

gość gość Pn [08.03.2010, 21:33]

...wiele razy sie zminialy jako przyklad mozna podac celibat. Co wtedy, dalej trzymalby sie regul nakazanych przez Kosciol czy moze przez Biblie. Nikt w tamtych odleglych czasach nie mogl przewidziec tego z jakimi problemami sie spotka spoleczenstwo tak samo obecnie nie jestesmy przewidziec co za 100 lat bedize rozwazaniem czy jest cos grzechem czy nie. Wedlug mnie wazna jest pokora i wlasna interpretacja biblia ale nie nad interpretacja, wazne jest by pomimo wszystkiego szanowac blizniego nawet

gość gość Pn [08.03.2010, 21:36]

nawet gdy nie uznaje sie jego pogladow. Mozna sie z nimi nie zgadzac oraz je negowac gdy sa niesluszne, ale nie wolno pomimo wszystkiego 'tepic' (sic!!) ludzi. Jestem pewny ze zadna wiara nie ma tego na celu !!

gość gość Pn [08.03.2010, 21:38]

Cejrowski super gość.Mówi prosto i zrozumiale.Dość tej poprawności.Zło nazywa złem i to jest właściwe.

gość gość Pn [08.03.2010, 21:46]

napisał/-a:

Cejrowski super gość.Mówi prosto i zrozumiale.Dość tej poprawności.Zło nazywa złem i to jest właściwe.

Nic nie jest takie jasne i proste niby ma racje ale czy w rzeczywistosci chcesz zwalczac zlo zlem?? To ze chce ich zmienic POPIERAM !! W 100% !! w jego sposob juz niestety nie. Mam do tego prawo i to ze p.Cejrowski jest osoba medialna nie znaczy ze jego wypowiedz ma wieksze znaczenie niz moja

gość gość Pn [08.03.2010, 21:50]

zgadzam się geje to chorzy ludzie ale toleruje ich.

sodoma sodoma Pn [08.03.2010, 21:51]

fakt dla mnie chomo-sex. to zboczenie ale Cejrowski prywatnie zachowuje się jak oszołom uwielbiam jego program boso przez świat ale w prawie każdym wywiadzie wypowiada się conajmniej dziwnie i uwarzam że powinien być mniej wyniosły skoro z niego taki katolik to troszkę więcej pokory.

gość gość Pn [08.03.2010, 21:58]

Pan Cejrowski jest fanatykiem, wydaje się być osobą niezrównoważoną psychicznie. Prymitywizm wypowiedzi tego człowieka, jego narcystyczne usposobienie w połączeniu z brakami w wiedzy i kompleksami tego człowieka wykluczają go absolutnie jako partnera do rozmowy na poziomie. Nie widzę ŻADNEJ różnicy pomiędzy p. Cejrowskim z fanatykami ideologicznymi. Czysta nienawiść.

gość gość Pn [08.03.2010, 22:01]

Zgadzam się z Cejrowskim. Jest wolność słowa i można mówić, co się chce. Nie obrażał nikogo! Precz z 'poprawnością polityczną'.

gość gość Pn [08.03.2010, 22:07]

No i dobrze dokopał pedałom! Wreszcie ktoś powiedział głośno prawdę :) a wszystkie homosy i pryszczate feministki niech sie nawet nie wypowiadają, bo to oni są najbardziej nietolerancyjni. Kościół wam przeszkadza? to wypier..lac z Polski! i już. Bo napewno pedał,feministka, lub coś innego człowiekopodobne to nie jest i nie bedzie patriotą. a takich nam tu nie trzeba.

gość gość Pn [08.03.2010, 22:15]

napisał/-a:

Cejrowski dobrze mowi pedalstwo to zboczenie i zrozumcie to wkoncu

Jakie zboczenie? Bo co, bo uprawiają seks? A hetero to niby co, w celibacie żyją i nigdy z nikim się nie kochali!?

gość gość Pn [08.03.2010, 22:16]

napisał/-a:

posłuchajcie pedałki....ZAWSZE będziecie wyśmiewani i piętnowani NIGDY się to nie skończy

Z takim podejściem tona pewno.

gość gość Pn [08.03.2010, 22:17]

napisał/-a:

lepiej byc chorym na homofobie niz pedalstwo!

Homoseksualizm to nie choroba...

gość gość Pn [08.03.2010, 22:18]

napisał/-a:

wiecie co mialem kiedys dziewczyna z ktora ciagle klucilem sie na temat pedalstwa.. ona zawsze ich bronila argumentami ze to milosc, byla skrajnie niedorozwinieta emocionalnie miala straszny balagan w glowie...nie widziala w tym nic zlego...zostawilem ja... teraz jest dziwka na centralnym. Popieram Cejera za to ze mowi otwarcie o prawdzie. pedalstwo jest i mam nadzieje bedzie zawsze pietnowane, bo to grzech a do tego ochydne swinstwo, bulwersuje mnie to ze ktos stara sie to swinstwo bronic.

Czyli każda dziewczyna, co jest heteroseksualna a broni homoseksualistów to jest dziw.ką? Teraz to mnie uraziłeś.

gość gość Pn [08.03.2010, 22:20]

napisał/-a:

wolal bym miec raka niz byc chorym na pedalstwo! To jest jak shizofrenia te same geny lancucha DNA sa zmienione i tu i tu nie widzi sie tego ze jest sie chorym.

Nie wiesz co mówisz!

gość gość Pn [08.03.2010, 22:21]

Nie ma jak wolność słowa w naszym kraju. Masz inne poglądy - won!

gość gość Pn [08.03.2010, 22:24]

cejrowski jest spoko kolo

gość gość Pn [08.03.2010, 22:30]

Panie Wojciechu wolałabym żeby Pan zajął się jednak tym na czym Pan się doskonale zna i dzięki czemu zdobył Pan nagrody i popularność. Kupiłam Pana książki za niezłą kasę i sądzę że są rewelacyjne i radzę Panu, aby swoje osobiste poglądy zachował Pan dla najbliższych. Jako podróżnik WIELKIEJ KLASY sam Pan sobie psuje swój wizerunek. Radzę odrzucić politykę i zająć się tym co Panu wychodzi rewelacyjnie. Proszę nie zapominać że mamy w kraju wolność i demokrację. Czekam na kolejne Pana książki.

gość gość Pn [08.03.2010, 22:52]

Holownia...dno...jestes kompletne dno...

tak... tak... Pn [08.03.2010, 23:06]

Holownia...populizmem nic nie osiagniesz...nie uwazaj sie za katolika slugo tvnu...

tak... tak... Pn [08.03.2010, 23:11]

ksiadz i biskup autorytetem ... chyba w stukaniu ministrantow

gość gość Pn [08.03.2010, 23:18]

Oboje to bardzo inteligentni panowie,i obaj maja racje,tylko troszke inaczej sie wypowiadaja.

Raf Raf Wt [09.03.2010, 07:08]

WC rules! Pozdrav dla normalnych.

ernie ernie Wt [09.03.2010, 08:48]
Strona 5 z 6 « Poprz.123456Nast. »

© 2009-2012 Kciuk.pl/ Free4Fresh Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ranking | Narzędzia dla webmasterów | Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu | Pytania i odpowiedzi | Kontakt: | Reklama